Ikväll drar Kändisdjungeln igång!

Det är en reality-show efter förlagan: I'm a celebrity... Get me out of here!


De som är med är: Kennet Andersson, Karl Petter Bergvall, Jannike Björling, Mikkey Dee, Rafael Edholm, Bengt Frithiofsson, Katarina Hulting, Inger Nilsson, Ann Söderlund och Torleif Torstensson.

11 kändisar får leva ute i Malaysias djungel där de filmas dygnet runt. De utsätts för en del utmaningar som ofta innehåller en del av djungelns exotiska djur. De måste dessutom tävla för mat, så de måste kanske övervinna sina värsta rädslor. Tittarna är det som har hela makten. Man väljer vem som får åka hem och vem som ska göra vilken utmaning.


Tilde de Paula och David Hellenius är programledare.

Har sett den amerikanska förlagan och jag kan säga att det inte visas några mildrande omständigheter för att det är kändisar som medverkar. Snarare tvärtom. Att sätta ihop vanliga människor är bäddat för tjafs och bråk, men det lär bli ännu mer när kändisar är i bilden. Kanske för att de är så starka personligheter.


Kommentarer
Postat av: ebba

hej vad fin blogg du har! kolla gärna in min blogg!:)

2009-09-11 @ 17:31:04
URL: http://ebbaal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack ^^

2009-09-11 @ 19:48:56
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: freja

tror den engelska är bättre dock...?

2009-09-11 @ 22:07:52
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jamen eller hur. :P Men det var faktiskt väldigt skönt att vakna så tidigt.

2009-09-12 @ 00:20:28
URL: http://metrobloggen.se/saibin

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0