Jag vill flytta!

Just nu vill jag verkligen flytta. Flytta från den här ettan till en tvåa. Trivs för visso ganska bra, men det börjar bli lite trångbott nu känner jag. Jag får ingen riktig ordning. Speciellt inte på plugg/blogg-hörnan. Det är ont om plats och blir bara stökigt och kaos-artat. Dessutom så behöver nog katten lite större yta att vara på. Och jag kan inte säga att det inte skulle vara skönt med ett riktigt sovrum.
Vill helst bo kvar på norrmalm, eftersom jag nästan bara handlar på maxi och jag kan inte tänka mig att handla den mesta maten någon annanstans. Jag har i alla fall bestämt mig för att det inte blir samma område som där jag bor nu. Det är absolut inte det att jag inte trivs här, men hyrorna kommer gå upp så mycket framöver att jag inte kommer att ha råd att bo kvar. Så det blir till att leta runt och hoppas på napp. Det bästa vore om jag kunde flytta någon gång i början på nästa år. Men jag vet ju att det kan vara svårt att bestämma det själv. Man får helt enkelt lite ta det man hittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0