Jobb idag

Jag har verkligen ingen lust alls att jobba idag. Har inte mycket till ork heller egentligen. Känner mig inte på topp idag direkt. Jag har åkt på en förkylning, så känner mig lite hängig. Har fått ont i halsen också och även blivit lite hes. Börjat hosta lite idag också. Nyst har jag gjort några dagar nu, men det kan lika gärna bero på allergin. Däremot har jag bara lite förhöjd temp, så har ingen feber. Än i alla fall. Det kan ju komma. Jag har varken tid eller lust att vara sjuk just nu. Ska snart börja min praktik och då blir det tillräckligt stressigt med skolan som det är.
Hur kommer det sig egentligen att man alltid lyckas bli sjuk när man verkligen inte har tid?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0