Kalas idag också

Har varit med in till mina föräldrars granne Katarina nu ikväll. Hennes dotter Ella fyller 5 år, så vi blev bjudna på mat. Var mat man verkligen inte var van vid, men väldigt gott var det :)
Ellas mormor Britta och morfar Allan var där, liksom hennes farmor Susan. Susan är från England, så man kände sig lite ringrostig på engelskan, men det gick bra ändå :P Det är ju just det att man inte är van vid att prata, så det tar lite tag innan man kommer in i rätt flyt.

Sedan nör vi kom "hem" igen, så kollade vi lite på tv och åt ostbågar. Eller, jag och mamma gjorde det, för pappa hatar det.

Nu är jag sjukt trött, så ska gå och lägga mig. Men blir nog att jag löser lite korsord innan jag somnar. Får se om katten sover hos mig i natt också. Sover i en smal nittio-säng när jag är här och med en stor katt i sängen, så blir det inte mycket till plats kvar :P Då passar det att sova hos matte, men hemma, där jag har en betydligt större säng, då duger man inte.


Kommentarer
Postat av: Katie

Vad bra att hon blev glad för presenten! Jag brukar tycka det är så himla svårt att hitta något bra ibland.

Gud så gott med ostbågar, det 'är något man glömmer bort att det finns!

2009-09-27 @ 11:30:18
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0