Känns som att jag blivit överkörd av en ångvält...

Då var man hemma igen då. Att gå och jobba när man mår som jag gör idag var ingen höjdare alls. Trodde nästan att jag skulle tuppa av ett par gånger. Men imorgon blir jag i alla fall hemma från skolan. Har bara en lektion, så då är det inte så farligt. Jag tänkte ändå att man kanske kunde försöka plugga lite hemma i alla fall. Då kan jag ta det i korta stunder.

Nu blir det nog i alla fall lite tv en stund innan jag kryper i säng. Har ingen aning om det är något att se, men annars blir det ett eller ett par avsnitt av Vänner. Älskar den serien!


Sådana vänner skulle man ha!

Kommentarer
Postat av: Rita

Måste bara få säga att du har en helt underbar header! Jag älskar också fjärilar så jag blev överförtjust i alla dina fjärilar.

2009-09-21 @ 08:37:52
URL: http://ritazdesign.blogg.se/
Postat av: rhea

Underbar seie. Min dotter har flera av säsongerna på DVD. När vi hade flyttat och inte fixat med digitalbox och så tittade vi på vänner på DVD i stället för TV. Kram

2009-09-21 @ 23:44:15
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0