Miss Isprinsessa

Jag känner mig verkligen som en isprinsessa idag, men då menar jag självkart inte bokstavligt talat. Känns som hela jag är en enda stor isbit. Speciellt händerna är iskalla. Naglar och knogar har antagit den där vanliga blå/lila tonen som den ofta gör då. Och som vanligt gör det också ont.  Har för säkerhetsskull tagit två tabletter av medicinen. Vill verkligen inte behöva gå lindad i upp till en månad. Och med min vanliga otur, så skulle det bli höger hand. Sitter dessutom med mina egenstickade handledsvärmare (om det nu heter så, men jag kallar det iaf så :P), men ändå så känner ju riktigt hur händerna utsänder en kyla.
Det är stunder som de här, som jag verkligen hatar min sjukdom. Visst, det gör jag alltid, men när jag verkligen märker av den så här, så känner jag mig väldigt handikappad.


Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

ojdå, det där låter inte bra..

2009-09-14 @ 14:56:09
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Sophie

tack för din röst i min outfit-tävling! vill du vara med själv eller om du känner för att gästblogga, släng ett mail till [email protected] :) jag finns även på bloglovin om du vill hålla dig uppdaterad!



hur är det annars idag? :)



Kram /Sophie

2009-09-14 @ 15:26:53
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0