När ingen vet

Jag tror inte att det är någon som förstår mig. Som förstår hur jag mår och vad jag känner. Den starkaste känslan just nu är ensamhet och trötthet. En trötthet på allting. På mitt liv, på hur det ser ut här hemma. Visst hemmet kan jag göra något åt, men har ingen ork att städa. Jag vill, men på något sätt jag jag inte få mig själv till att göra något.
Jag visar hela tiden upp en glad Jeanette. En Jeanette som förmodligen verkar rätt nöjd med livet. Men det är långt ifrån sanningen. De få vänner jag har träffar jag sällan, de vill aldrig hitta på något eller så har de inte tid. Jag behöver komma ut lite och ha kul. Känns som att jag bara sitter hemma i min lägenhet dag ut och dag in. Gå ut på helgen, vad är det? Då är mitt enda sällskap katten och tv:n eller datorn.
Det är inte så lätt när man är i min ålder att skaffa nya vänner om man inte kommer ut något. Än mindre svårt är det att hitta kärlek. Det kanske är något fel på mig, eftersom ingen vill umgås med mig? Känns i alla fall så ibland.



Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack så mycket! :D

2009-09-10 @ 19:13:58
URL: http://anniwiwo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

precis alla har olika smak. den andra såg mer och kände mer ut som ett nattlinne:P



angående ditt inlägg, vart bor du då?

Blir gärna din vän=)

2009-09-10 @ 19:22:41
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

brukar vara så. typsikt! hur gammal är du?

2009-09-10 @ 19:32:33
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0