På dagens meny!

Idag har det tyvärr inte blivit någon ny maträtt utan bara blivit rester eller samma som tidigare. Det har helt enkelt inte funnits tid till att prova på något nytt idag. Däremot imorgon blir det något nytt igen, men jag säger inte vad!

Så här såg i alla fall menyn ut idag:

Frukost: Fil, finhackade hasselnötter, sesamfrön, psyliumfrön och hallon

Lunch: Broccoligratäng

Mellanmål: Blåbärssmoothie

Middag: Tacopaj med guacamole

Blir inga bilder idag på maten, för det har jag ju lagt ut tidigare :P





Kommentarer
Postat av: Katie

Shit vad gott det lät med den där maten! Jag älskar guacamole!



Jo, men har man svarat på allt känns det ju lite bättre iallafall än om man bara svarar på någon fråga!

2009-09-04 @ 07:46:53
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Ja, precis. Då kanske man kan få någon poäng för att man har tänkt ltegrann iallafall, även om man tänkt fel!

2009-09-04 @ 13:49:22
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0