Snart drar det igång!

Ja, jag syfter såklart på Idol 2009 :) Kan säga att jag har längtat och väntat på att det ska börja igen. Älskar musikprogram/tävlingar och Idol är inget undantag.



Kan säga att det blir en hel sjungande i soffan under audition-turnén (om jag är själv vill säga) och det känns riktigt skönt när man faktiskt sjunger bättre än vad de gör :P

Visst man kan ibland tycka att juryn är lite väl hårda mot en del och säger onödiga kommentarer, men det är samtidigt lite deras roll att säga vad de tycker. Jag tror även att en del kanske verkligen behöver det för att fatta att det inte finns någon framtid för dem inom musiken. För det finns ju verkligen de som tror att de har guds bästa sångröst, fast de sjunger som en kratta. Okey, det är bra att ha självförtroende å så, men när man inte inser sina fel eller begränsningar är det på ett fel sätt.

Nåja, nu börjar det snart, så det är bäst att bänka sig framför tv:n :)

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

önskar dig en trevlig kväll :-)

2009-09-08 @ 21:08:11
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: elin

Jag håller med! Jurryn är dessutom helt underbar ju!

2009-09-09 @ 19:37:45
URL: http://liloy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0