Tjohoo!! :D

Glömde skriva en grej om gårdagen. En rolig sak, som ni kanske förstår, med tanke på rubriken :)

Var nämligen två veckor sedan jag började med LCHF-kosten, så då var det dags för vägning och mätning. Kommer inte säga så mycket mer än att jag blivit av med hela 3 cm i midjan på två veckor :) Vissa kanske inte tycker att det är så märkvärdigt, men jag är superglad. (Speciellt som jag slarvat en del). Det är tillräckligt mycket för att jag har börjat märka skillnad på jackan. Innan stramade det lite över magen, men nu är det till och med ett mellanrum! Kan knappt fatta det själv. Enligt vågen har jag "bara" gått ner lite drygt ett halv kilo (vet ej exakt, eftersom jag vägde mig första gången på en vanlig våg, dvs inte digitalisk). Men jag tycker centimetrarna är mycket viktigare än vad vågen visar.

Samtidigt så tänker man ju helt klart på hur många fler centimetrar som kunde vara borta om jag inte slarvat, men man får låta bli att tänka så. Får helt enkelt förbättra mig.

Förresten, så funderar jag på att lägga ut före- och efterbilder sen när jag har nått mitt mål. Vad tycker ni? 




Kommentarer
Postat av: rhea

Kul att LCHF ger resultat :) Kram

2009-09-16 @ 20:11:31
URL: http://www.metrobloggen.se/ajohanne3
Postat av: Tina

Grattis du är verkligen jätte duktig. Kram på dig tjejen

2009-09-16 @ 22:20:43
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0