Tråkigt

Har lite tråkigt för tillfället, så kollade runt på lite bloggar och hittade då den här listan.

1. Tre namn jag lyssnar till:

Jeanette, syrran, Nettan
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är pålitlig
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag ofta stressar upp mig
4. Detta är jag rädd för:
ORMAR! Och att få cancer eller annan livshotande sjukdom
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat, är det enda jag kan komma på :P
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Mobba någon
7. Detta tycker jag om att göra:
Skriva, lyssna på musik, se på film & serier, umgås med familj & vänner, shoppa, gosa med katten
8. Detta vill jag göra just nu:
Sova :P
9. Bästa känslan:
Glädje och känslan när man är kär
10.Värsta känslan:
Sorg, besvikelse
11. En egenskap jag gärna vill att min partner ska ha:
Omtänksam, humor, snäll (utan att vara mesig), generös, behandla mig bra
12. Är jag kär just nu:
Nope
13. Jag vill gifta mig:
Vet inte, möjligtvis om jag träffar "den rätte"
14. Följande saker jag vill göra innan jag dör:
Resa, träffa någon att älska och som älskar mig
15. Min käraste ägodel:
Min familj och min katt
16. Något jag vill ha i present:
Pengar till en kamera
17. Detta har jag på mig just nu:
Lack-leggings, klänning och en kofta
18. Favoritkläder:
Jeans, leggings, tunika, klänning
19. Favoritdjur:
Katter
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Finns flera, men blir mest pop och rnb
21. Favoritlåt just nu:
Utan dina andetag - Erik Linder
22. Roligaste/tråkigaste ämnet i skolan:
Roligaste är Utvecklingsstörning och det tråkigaste matte
23. Stjärntecken:
Skorpion
24. En bok jag älskar:
Hm, vet inte
25. En film jag älskar:
Finns jättemånga, men några är Sex and the City, Djävulen bär Prada, Da Vinci Koden, Stekta gröna tomater, En shopaholics bekännelser
26. Tv-program jag gillar:
CSI, Gossip Girl, Grey's Anatomy, Ghost Whisperer, Förhäxad, Sex and the City, Vänner, 2 ½ Men
27. Favoritdoft:
Har ingen
28. Detta äter jag gärna:
Tacos
29. Dricker helst:
Blir bara vatten numera, men om jag fick välja så skulle det bli läsk :P
30. Favoritgodis:
Äter inte godis längre
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Italien, USA
32. Färg på mina ögon:
Gröna
33. Min längd:
166 cm
34. Jag tror på:
Vet inte, finns så mycket man vill tro på, men som man tvivlar på
35. Jag spelar:
Inget
36. Person jag beundrar:
Vet inte 
37. Så här bor jag:
Lägenhet
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga, otroligt nog! Jag har lyckats hålla de två jag har vid liv 
39. Det här gillar jag mest med det motsatta könets utseende:
Ögonen 
40. Det här gillar jag inte med det motsatta könets utseende:
Hm, vet inte. Eller jo, killar som inte klär sig snyggt
41. Favoritfärg:
Rosa, lila
42. Favoritcitat:
Ingen aning
43. En hemlighet jag vet:
Det kan jag ju inte berätta ;)
44. Bästa present jag fått:
Oj, vad svårt! Kan inte komma på något specifikt.
45. Senast köpta skiva:
Marie Picasso - The Secret
46. Det jag är mest nöjd över mitt utseende är:
Ryggen
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Magen och låren 
48. Udda förmåga/egenskap:
Oj, vet faktiskt inte
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt tror jag, tycker de har ett ganska lugnt liv
50. Vad lyssnar du på just nu?
Play me - Alesha Dixon
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Träffat S på stan, shoppat en top, kollat på några avsnitt av Ghost Whisperer. Sen ska jag laga lite mat och kolla på någon film tänkte jag.
52. Vart är dina föräldrar födda?
Kommer inte ihåg vilket sjukhus det var
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Ingen aning
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Har ingen
55. När badade du i pool senast?
Förra sommaren, om en sån där i plast räknas :P
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, tyvärr. Ville inte vara med, men det var obligatoriskt
57. Hur många barn vill du ha?
Inga
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Jazz, blues, opera, heavy methal
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Det enda som är nu är kyrkovalet och då ska jag inte rösta. Är ju ändå inte troende, så känns rätt onödigt.
60. Vad har du för tv-kanaler?
De som brukar vara i de flesta lägenheter
61. Har du åkt moped någon gång?
Nej, faktiskt inte.
62. Har du busringt någon gång?
Ja, absolut, hehe. Fast det var så klart ett bra tag sedan
63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, har inte körkort
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
Tycker det verkar så härligt, men jag är höjdrädd, så jag skulle aldrig våga
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Tyskland :P
66. Har du en egen trädgård?
Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Oj, har ingen. Eller jo Nalle Puh, om det räknas som serie :P 
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Jag skäms för att säga det, men jag tror inte det
69. Badkar eller duschkabin?
Badkar
70. Vilken är den bästa film som du har sett den senaste månaden?
En Shopaholics Bekännelser
71. Favoritpizza:
Hawaii
72. Chips eller popcorn:
Beror på humör
73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift, utan är en läppglans-tjej :) 
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Eeeh, nej, hehe
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nope, jag är ingen skönhet :P
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Absolut apelsin
77. När hade du senast sex?
Det var ett tag sen
78. Favoritchoklad?
Äter inte godis
79. När röstade du senast?
När senaste riksdagsvalet var
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Kommer inte ihåg
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej, tyvärr inte
82. Är du bra på matlagning?
Hyfsat okey, har blivit bättre
83. Klarar du att tanka själv?
Har inget körkort, så har aldrig provat
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
Nej
85. Pepsi eller coca cola?
Cola, absolut!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nja, uniform kan man inte kalla det, men jag skulle inte ha kläderna någon annanstans än på jobbet
87. Vad är det du senaste handlade?
Två glasskålar med lock
88. Har du kräkts offentligt?
Har jag säkert någon gång under tonåren när man hade druckit en del
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Om jag var tvungen att välja, så skulle jag absolut välja den sanna kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, jag hoppas att den finns i alla fall
91. Har du ringt något betalnummer?
Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Tror säkert att det kan gå, men det beror ju helt på person
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Syrran, när hon opererade foten
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Det beror på vad man räknar med mycket, men en liten kalufs hade jag allt
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Hej, du har kommit till Jeanette ***. Jag kan inte svara för tillfället, men lämna gärna ett meddelande.
96. Vad har du i din väska?
Plånbok, kalender, paraply, tuggummi, läppglans, spegel. Säkert nåt jag har glömt :P
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Kelar med katten
98. Vad har du att vara tacksam för?
En massa saker
99. Vart hittade du den här listan?
På någons blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Spelar ingen roll. De som vill helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0