Vad håller på att hända med mig?!

Helt sjukt alltså! Det verkar som något börjar hända. Har helt plötsligt börjat få känslor jag inte haft tidigare. Ja, jag menar verkligen ALDRIG haft. Har aldrig haft känslan förut att jag kanske vill ha barn någon gång i framtiden. Jag har alltid sagt att jag aldrig ska skaffa några. Men idag hände något mycket oväntat.

Var en på praktikplatsen som kom förbi med sin bebis idag och då kände jag nästan en längtan att få hålla i honom. Jag, som nästan ryggar för tanken att någon ska be mig hålla deras barn! Det är inte det att jag tycker illa om barn, känner mig bara riktigt, riktigt obekväm med dem!
Jag måste vara sjuk, det är den enda förklaringen! Eller har faktiskt till och med jag en biologisk klocka någonstans djupt därinne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0