Yes, yes, yes!!

Var hos doktorn idag för att jag var helt säker på att twar-infektionen kommit tillbaka igen. Fast samtidigt hade jag känt mig bättre under den senaste veckan. Det hade sin naturliga förklaring. Hade nämligen haft infektionen, men den var på tillbakagång. Den hade alltså i stort sett läkt ut av sig själv. För första gången! Den här infektionen är nämligen lite komplicerad eftersom den kan vara svår att bli av med tills den helt plötsligt kan läka ut av sig självt utan antibiotika. Finns mer exempel, men har ingen lust att gå in på allt :P

Det var i alla fall riktigt skönt att den äntligen börjar ge sig :) Men måste ändå vara uppmärksam på varningstecknen. Måste vidta vissa sk försiktigthetsåtgärder vid varje förkylning, så den inte kommer tillbaka. Men eftersom jag haft den så många gånger, så borde inte det vara något problem :) Är bara att hålla tummarna nu!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja man blir ju så trött och hängig...=(

2009-09-08 @ 22:07:21
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0