Alla hjärtans dag

Idag är det den dagen på året då helt plötsligt mer eller mindre alla ska köpa blommor, choklad och presenter till de man älskar. Säger inte att det är fel på något sätt för ganska mysigt med en sådan dag, men samtidigt så ska man visa uppskattning på andra dagar på året än just denna? Det är i alla fall vad jag tycker. Känns mer som att denna dagen blivit mer och mer som något som butikerna tjänar en massa pengar på. Kanske för att fler och fler hakar på att fira den här dagen. Vill bara tipsa om att det faktiskt finns andra sätt att visa uppskattning på än att köpa en massa presenter. Som t.ex.:

 Frukost på sängen

 Tappa upp ett bubbelbad åt din partner som denne får avnjuta medans du fixar maten

 Lämna små kärlekslappar på olika ställen som t.ex. på kudden, kylskåpet

 Överraska med en massage

 Skriva ett brev där det står hur mycket din älskling betyder för dig

 Scrappa ihop ett album över er tid tillsammans


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ha en bra alla hjärtans dag du med :D kramar

2010-02-14 @ 11:05:33
URL: http://michaelaweijnblad.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra tips.

har du fotat bilden i headern?

Kram

2010-02-14 @ 11:12:39
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Emmelist

tack detsamma :D

2010-02-14 @ 11:38:29
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0