♥ Boring ♥

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa och är lite smått uttråkad. Eller ja, jag har lite hemlängtan redan :P Men det är ju så i vissa perioder i sitt liv att man bara vill vara hemma och få vara lite själv. Speciellt på kvällarna.

Imorgon så är det flytt som gäller. Det är syrran som ska flytta från en tvåa till en etta. Blir ett moment mindre för hon ska bara flytta två trappuppgångar jag tror det var två) bort, så det behövs inte lastas i och ur någon kärra. Det gör ju att det kommer att gå mycket snabbare än vad det annars skulle göra.

Efter det är gjort och jag kommit hem så ska det pluggas en del för jag har matteprov på fredag. Just nu känns det som att det bara snurrar runt i huvudet av alla olika saker som ska kunnas, men förhoppningsvis så går det bra ändå.


Kommentarer
Postat av: peessiii

Ja verkligen. Men tyvärr märker man inte det förens det är för sent. Nu önskar jag att jag va 11 igen.

2010-02-24 @ 19:43:18
URL: http://peessiii.bloggerska.se
Postat av: Emmelist

tack :D

2010-02-24 @ 21:06:00
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Joachim

ja men så lite så:) man ska inte fega och hålla inne med allt gott man kan ge:) ja men det såg ut lite så som dom tänker, snygg vardagligt klädsel, inte för tråkig och inte för mycket, perfekt blandning:)

2010-02-24 @ 23:04:30
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0