♥ Dagens vill ha ♥

Jag tänkte börja med en ny kategori, nämligen Dagens vill ha. Det kan vara vad som helst egentligen; kläder, skor, smycken, filmer, böcker etc. Yeah, you get the point!

Jag har hittat en bok som jag är grymt sugen på och vill köpa. Någon gång framöver så kommer den garanterat finnas i min bokhylla! Boken jag pratar om är Body Shape Bible av Trinny Woodall och Susannah Constantine.



Så här står det om den: WHICH BODY SHAPE ARE YOU? Skittle, Goblet, Hourglass, Cornet, Cello, Apple, Column, Bell, Vase, Brick, Lollipop or Pear ...Forget your size. Discover your shape. Transform yourself. The key to looking fabulous lies in your shape, not your size. Join style gurus Trinny & Susannah as they reveal their revolutionary new concept in dressing for your body shape. Discover the 12 definitive female forms and the principles of dressing for each one. So whether you're a pear, cello, vase or lollipop, Trinny & Susannah will help you understand your proportions and show you the key garments and best looks to fit and flatter your figure, leaving you feeling confident and looking amazing. Discover the most common dressing mistakes and your three best looks. Trinny & Susannah select key garments to make up a capsule wardrobe, and show how these basics can be built upon to vary the look. And they show how to make the most of what you already have: what you can do with an ill-fitting or expensive mistake to bring it back to life.


Kommentarer
Postat av: simone

Den lät spännande, något man skulle behöva :D

2010-02-18 @ 17:18:58
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ja det tycker jag du skulle ha ;)

det var mest det jag menade, när jag skrev tevetablå.. jag menar, du behöver ju inte ha med nyheterna och sporten o sån skit, haha... mest vad som går vid 20 och 21, för det är ju då alla bra program är.

den boken verkar bra, jag är nog en lollipop, haha... ;) just nu iallafall.

ge mig formerrr! XD pöss

2010-02-18 @ 17:23:21
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: louise

sv: haha, ja inte va de snygga iaf

2010-02-18 @ 18:20:17
URL: http://lacc.blogg.se/
Postat av: andi

tack tack,den är från H&M faktiskt. finns i butik nu, även i guld..:) 40 ynka kr

2010-02-18 @ 22:01:05
URL: http://andiibandii.blogg.se/
Postat av: Sweetiiii♥

Vilken är din favoritfilm ? :)



Titta och kommentera gärna min blogg! En blogg om vardagen, hästar och mina resor bland annat.. tex resan till Thailand kanske är intressant att läsa om? :)

mer inlägg om det kommer snart!

Fin blogg btw ;)

Kram!

2010-02-18 @ 22:12:23
URL: http://jossanaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0