Handle it

Jag har precis kommit hem från den allra första lektionen i Stresshantering & personlig utveckling. Tror att det kommer att bli en både rolig och jobbig kurs faktiskt. I alla fall när det kommer till den personliga utvecklingen för där kommer man säkert att upptäcka saker om sig själv som man inte visste.

Det vi bland annat fick göra idag var att göra ett stresstest och det var inte så kul kan jag säga. Maxpoängen låg på 54 eller 55 och jag hamnade på 30! Men själva poängen med kursen är ju att det resultatet ska bli bättre och bättre. Vi fick även köra en avslappningsövning. Jag som inte kan slappna av! Men gick förvånansvärt bra faktiskt och nu vet jag absolut var jag har de största spänningarna. Det visste jag visserligen innan, men nu fick jag det bekräftat. Det var i axlar, nacke och käken. Det är meningen att vi ska köra avslappning hemma sen varje dag och det kommer att bli en riktig utmaning eftersom jag har så dålig självdisciplin :P

Nä, nu blir det att kolla på säsongsstarten av House :)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej. i see :)

2010-02-02 @ 21:31:36
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Matea

Vilken fin och mysig blogg :)



Men du, jag undrar om du kanske vet vart man kan hitta höga knästrumpor med olika färgade ränder på? Något bra tips på någon affär? Har nämligen letat överallt men hittar dom ingenstans :S

2010-02-02 @ 23:18:11
URL: http://mateamarin.blogg.se/
Postat av: eLi

Har du koll på det senaste hårtrenderna? :)

2010-02-02 @ 23:41:08
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

Hejsan!

Tog mig en liten titt här och undrar hur du mår idag? =)

Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg, säg till så lägger jag till dig med =9

Hoppas du har en fortsatt bra dag!

2010-02-03 @ 03:49:59
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0