Here I come again

Så var man hemma igen då. Riktigt skönt! De här två dagarna med kvällskursen suger verkligen musten ur en. Men jag är ändå glad att Stresshanteringen är idag för annars hade det tagit emot ordentligt kan jag säga. Idag gick vi igenom lite om stress. Vad det är, vilka symtom det kan ge och vad som utlöser det. Vi fick även lära oss lite om olika typer av trötthet, vilket var rätt skrämmande för det mesta stämde in på mig. Fast man kan ju se det från den ljusa sidan, det kan bara bli bättre!

Imorgon har jag sovmorgon vilket är riktigt skönt efter att ha slutat 21.00 idag. Blir nog att jag är uppe en stund till så att jag får varva ner lite efter promenaden hem innan jag kryper i säng.

Bjuder på en bild jag tog med nya kameran också :)


Stor skillnad mot när jag tog med min gamla!


OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0