Made my day

Det är alltid kul när något oväntat händer som gör hela ens dag. Det hände nu ikväll, så man önskar ju att det hände tidigare på dagen. Men man kan ju inte få allt! Jag fick en komplimang för min väska av tjejen i kassan på Apoteket. Alltid lika kul att få komplimanger, men ännu roligare är det ju när det kommer helt oväntat av en främling :)


Den här väskan är det, fast jag kör utan den långa remmen.

Den här dagen har kännts väldigt lång kan jag säga. Gick iväg till skolan vid 12.00 och sen till en kompis innan kvällskursen och nu strax efter 20.00 är man hemma igen. Det känns verkligen som att man inte varit hemma något alls. Morgondagen är i alla fall lite bättre. Då har jag lektion klockan 8.00 och sedan en 18.00 så då kan man gå hem emellan, vilket är riktigt skönt. Jag kan säga att jag är en riktig hemmamänniska även om jag gärna är hemifrån också så klart. Men det är ju så att ibland vill man bara vara hemma.


Kommentarer
Postat av: Katie

Åh! Väskan var jättefin! Det är någon liknande som jag är på jakt efter. Vill dock ha en mörkbrun!



Nej, jag tror inte att det är det...Jag brukar inte få mens eftersom jag har p-stav...Det är himla skumt iallafall. Syrran trodde att det var för att dom krymper :P

2010-02-08 @ 20:53:01
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Mikaela

fin! jadu verkligen! tycker du om skrona?

2010-02-09 @ 20:33:36
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0