♥ More snow ♥

Igår smälte en del av snön äntligen bort, men idag snöar det igen. Alltså, man blir ju nästan deprimerad! Jag vet att typ alla skriver det här, men jag vill ha vår. Bara det att kunna gå utan mössa och halsduk, kunna byta till en tunnare jacka och vantar! Jag hatar verkligen att gå så här påpälsad, man ser ju nästan ut som en michellingubbe. Jag känner mig som en i alla fall :P
Jag är trött på vinterstövlar som det läcker in i, så riktigt längtar till jag kan ha mina andra stövlar. Har verkligen ingen lust att köpa ett par nya när det kanske är ca en månad kvar av vintern. Då står jag hellre ut med de jag har, men man måste ju få klaga lite ändå :P

Jag hade tänkt att gå iväg och handla, men inte känner man för det direkt när det vräker ner snö ute! Tar och städar lite till här hemma, så kan man ju alltid på att det har lugnat ner sig lite senare.

Vad tycker ni om vintern just nu?


Kommentarer
Postat av: DONKEN

hehhee.. :P njah, har ljusare och mer blågrå ögon irl, bilderna är redigerade. :P

mer kontrast o mättnad och så. men ja, de är blå, så jag redigerar ju inget så det blir helt annan färg.

hoppas det var svar nog. :P och att du inte blir besviken, höhö.. :P



ja det kan nog vara så. de mattornna är nog tillverkade av lågavlönade taiwaneser som bara gör på löpande band utan kontroller om de är som de ska vara..^^ jag kan ju byuta med din mamma och mormor då så vi båda får rätt längder, haha...

ska nog skicka tillbaka dem, och inte ha nya. inte om alla är samma att de är olika. jävla mög! :(

mitt senaste inlägg handlar om hur bättre man mår när man rensat ut all skit man inte behöver hemma. :P kanske nåt tips?

vårstäda inför solen, liksom. me likey ;) pöss

fel grön var de ju också. nääeh, missnöjd är jag.

2010-02-27 @ 13:17:28
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vill bara ha sommar just nu!

2010-02-27 @ 14:40:21
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0