♥ More than half ♥

Efter kvällens delfinal är mer än hälften av Melodifestivalcirkusen över. Det vill säga innan ESC drar igång! Visst gillar jag Melodifestivalen, men är lite jobbigt med alla dessa delfinaler. Man hinner liksom trötta innan det ens är över. Nåja, det här är kvällens bidrag:



Neo - "Human frontier"


Pernilla Wahlgren - "Jag vill om du vågar"


Anna Bergendahl - "This is my life"


Sibel - "Stop"


Noll Disciplin -"Idiot"


Lovestoned - "Thursdays"


Py Bäckman - "Magiska stjärna"


Peter Jöback - "Hollow"

Så här innan jag lyssnat på låtarna, så är jag mest nyfiken på Sibel för tydligen så blir det en helt annan typ av låt än balladerna man är van att höra från henne.

Återkommer naturligtvis med min respons senare ikväll :)



Kommentarer
Postat av: Å S T R Ö M

Hej, vill du ha en helt ny gratisbloggdesign gjord utav mig? :)

2010-02-27 @ 21:22:03
URL: http://nanometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0