♥ Music is good for the soul ♥

Om det är något som verkligen kan förändra mitt humör och få mig att må bättre en dålig dag så är det musik. Att leva en enda dag utan att lyssna på en enda låt är otänkbart för mig. Musik skapar ju så mycket stämning och så många olika också. Musik kan göra en både ledsen och glad, men den kan även ge hopp och förtvivlan. Ja, alla känslor som finns egentligen.

Jag kan även vara lite av en periodare, eller vad man ska kalla det. Vissa perioder lyssnar jag mest på ballader, medan andra kan det mest vara upp-tempo-låtar. Jag tror att det kan vara olika beroende på vad man behöver just då eller hur humöret är.




Kommentarer
Postat av: Matea

sv; Tack så mycket =) Allt bra?

2010-02-25 @ 20:13:25
URL: http://mateamarin.blogg.se/
Postat av: DONKEN

så sant det. :)

2010-02-25 @ 22:08:40
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0