Sick and tired

Jag kan säga att det var riktigt segt att gå upp när klockan ringde idag. Har sovit sådär i natt, plus att jag var tvungen att sitta uppe en stund under natten för att jag kände mig konstig. Vänsterarmen, men främst handen, kände lite avdomnad, precis som den småsover lite och så kände jag mig lite vimmelkantig (vilket kan bero på att jag var trött). Blev lite orolig ett tag ändå. Men sen är jag lite nojig också :P Nu känns det lite bättre i alla fall, trots att armen fortfarande inte vaknat till. Men jag tror att det har att göra med smärtorna från axlarna, kan även vara en nerv som kommit ikläm. Oavsett så är det riktigt obehagligt!

Nu är det inte långt kvar tills jag ska knalla ner till skolan, men helst av allt skulle jag vilja ligga kvar i sängen. Kollade på termometern förut och den visade på -12, inte kul! Man kan inte påstå att man längtar ut direkt!




OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0