♥ Sweet Dreams ♥

Nu sitter man här söndergråten efter att ha sett filmen A Walk to Remember. Så bra, men så sorglig.



Det här är absolut en film som ska ses om man som jag gillar snyftisar. Filmen är dessutom baserad på en bok av Nicholas Sparks. Samma person som gav oss The Notebook.

Men nog om det. Blir sängen för mig och Akilles om en stund nu, vilket ska bli riktigt skönt. Speciellt eftersom jag har bäddat rent idag. Det är alltid lika härlig att få krypa ner i en säng med rena lakan. Eller vad tycker ni?

Hörs igen imorgon. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sweetiiii♥

svar på km; haha, ja :) jag tyckte den förra var fin och så.. men kände att jag mer ville ha en header med bilder på mig. Men jag gillar den förra för den har jag tagit själv ;)



mm, jag har fått tagit dropp för en vecka sen för jag var med om en häst olycka. och jag hade ont i armen när droppet satt där så den gjorde väl sönder blodådran eller vad det nu heter ^^

2010-02-18 @ 22:37:29
URL: http://jossanaxelsson.blogg.se/
Postat av: DONKEN

jaaa visst är det mysigt ;)

jag bäddade vincents säng förut idag. ska visa lite bilder på det, för den blev så fiiiner. :P (hahaha limegrönt o sånt juhh) pössen pårej!

2010-02-18 @ 23:38:08
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Sweetiiii♥

a walkt to remember är absolut en av mina favorit filmer! så otroligt bra (L)

2010-02-19 @ 00:35:00
URL: http://jossanaxelsson.blogg.se/
Postat av: Leyla

Den filmen er så fin ♥♥♥♥

2010-02-19 @ 01:12:31
URL: http://leyla.blogg.no

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0