♥ Vampire Diaries ♥

Tänkte att jag skulle se det allra första avsnittet nu innan jag går och lägger mig. Undrar jag om den verkligen är så bra som "alla" säger? Ja, det återstår att se! Spännande ska det bli i alla fall :)

 

När jag ändå är igång och erkänner att jag inte sett denna serie, så kan jag även erkänna att jag bara sett det första avsnittet av True Blood. Okey, nu kanske du tänker: What?! Men den enda anledningen är att den gick på en kanal jag aldrig tittar på annars, så glömde alltid bort det! Får nog bli ett framtida projekt :)
 

Vad tycker du om Vampire Diaries?


Kommentarer
Postat av: Joachim

ja men det förstår jag ser toppen ut:) ja men eller hur, jag kör på trevliga och glada , inte dåliga:D

2010-02-24 @ 23:21:41
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: DONKEN

jag sågf 3-4 avsnitt av true blood. måste se resten med.. finns de nån fortsättning på det sen, vet du nåt om de? pödd

2010-02-25 @ 00:02:31
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: simone

Har faktiskt inte sett något, så.. jag får spana in det först :D

2010-02-25 @ 00:31:24
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0