A good day

Tror faktiskt att den här dagen, trots att jag var tvungen att gå upp tidigt, kommer att bli en rätt så bra dag faktiskt. Vet inte vad det är, men det känns som det i vilket fall som helst.

Har kommit en massa mer snö igen, men just nu längtar jag bara efter våren. Våren är en av mina favoritårstider, kanske just för att det äntligen börjar bli lite varmare, snön är borta, solen skiner mycket mer. Man känner liksom att det går åt rätt håll, att det inte är långt till sommaren. Bara det att kunna byta till en tunnare jacka och slippa mössa och halsduk är ju underbart :)

Ska iväg till skolan om en halvtimme ungefär och ha första lektionen i matte b. Kan säga att matte inte är mitt favoritämne direkt, men hoppas att det ska gå bra i alla fall :P Efter det ska jag möta upp en som jag ska köpa bok av och sedan drar jag vidare till maxi och handlar. Fattas lite grejer till maten som jag måste handla och egentligen skulle jag ha gjort det igår men på grund av snöovädret så blev det annan mat istället.
Efter lunch nångång så kommer syrran och lämnar av sin katt en stund medan hon och hennes kille handlar (jag tror det var det de skulle göra, minnet är bra men kort :P), så kanske både han och Akilles busar av sig lite. Om inte annat så tror jag att båda två blir glada för lite sällskap en stund.

Nu ska jag i alla fall ta och göra mig klar innan jag dra. Ha en bra dag kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0