A new day has come

Så var det återigen en ny dag och vad ska man hitta på idag då? För det första så kan jag säga att jag är glad över att lektionen är inställd idag för jag har verkligen ingen lust alls att ge mig ut i det här snöovädret! Det är till och med så att jag bestämde mig för att äta något annat idag än som var tänkt bara för att slippa gå till affären :P
Det som jag vet står på schemat idag är i alla fall att jag ska tvätta och dammsuga. Och så kommer en tjej hit i eftermiddag och köper av mig den sista boken. Var skönt det för jag ska köpa en bok imorgon så behöver pengarna!

Ja, vad kan hända mer? Jo, det blir nog tal om film nummer 5 nu när jag ändå har en realativt lugn dag. Det gäller att passa på innan skolan har kommit igång på allvar. Vet inte riktigt vilken film jag ska se än, men det är väl bara att ta någon :P


Kommentarer
Postat av: emma

haha så säger jag med hahah!

men robinsson är ju ett måste att kolla på! ;)

2010-01-27 @ 14:57:04
URL: http://ejohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0