Beautiful day

Godmorgon mina kära läsare! Är det inte en underbar morgon :) Även idag så skiner solen och det är helt fantastiskt, med tanke på hur grått och tråkigt det har varit så länge. Jag behöver verkligen det här, för när det är så grått och mörkt så trycker det ner mitt humör, men med solen så kommer glädjen tillbaka.

Vet inte riktigt vad som händer under dagen mer än att jag ska till affären en sväng. Ja, jag vet att jag var och hnadlade igår också, men upptäckte nu på morgonen att jag bara har en rulle toapapper kvar. Lite svårt att klara sig utan det :P

Har fortfarande inte ätit frukost, så det kanske är en bra idé att göra det nu ;) Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; tackar ^^

2010-01-31 @ 12:12:42
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: emma

haha nej jag gillade inte heller han! men när han satt där på stranden helt själv tyckte jag faktiskt synd om han!

ja helt klart jimmy var en sån jäkla falsk person!;)

2010-01-31 @ 12:50:12
URL: http://ejohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0