Disney-favoriter

Det är något speciellt med Disney-låtar, speciellt de som var under 90-talet och innan dess. Ska lista några av mina favoriter här tänkte jag. En del är på svenska, en del är på engelska beroende på vilken version jag gillar mest. Vad har ni för favorit/favoriter?






Lejonkungen tycker jag är den bästa Disney-filmen of all time. Kommer fortfarande ihåg när jag var och såg den på bio.













Tycker egentligen bättre om den svenska versionen pga att jag gillar de rösterna bättre, men nu hittade jag tyvärr inte den.




Kommentarer
Postat av: Anna

Åå.. älskar Disney!!

Du har glömt esmeralda i ringaren i notre dame! ;)

Sen gillar jag Hercules "I Won't Say I'm In Love".

Finns säkert många fler...

Björnbröder har ju oxå några! "Look Through My Eyes"

och "on my way". Phil Collins kan det där han! ;)

Ha en bra dag!

2010-01-21 @ 11:12:00
URL: http://annawahlgren.blogg.se/
Postat av: Daniel

Lejonkungen den bästa ever!!!

Gråter ännu idag när pappalejon dör!

2010-01-21 @ 11:31:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0