Efter experimentet

I've died and gone to heaven! Trodde inte att det skulle vara lika gott som jag hade byggt upp i mitt huvud, men det var bättre! Men jag måste medge att det tog upp till en minut innan jag ens kunde slicka lite på den :P Först satt jag bara och luktade lite, men sen vågade jag mig på att slicka lite på den innan jag tog den första tuggan. Det smakade underbart! Fast samtidigt så känner jag att inte skulle kunna sitta och trycka i mig en massa godis som jag kunde för ett år sedan. Och DET är ju bara possitivt eftersom jag faktiskt bara ska äta godis idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0