Fixa lägenheten

Just nu håller jag på och ordnar lite i köksskåpen. Jag har nämligen ett skåp på väggen, vid köksbordet, som ska ner och då måste jag ju få in de glasen någonstans. Några ska i alla fall skänkas till second hand så några blir jag av med :) Jag ska även byta tallrikar tänkte jag. Har några gamla i källaren nämligen som är vita och just nu har jag blåa som jag är oerhört trött på! Jag tycker faktiskt att maten smakar och ser godare ut på vita tallrikar. Så även om de i källaren är lite repiga, så får de helt enkelt duga tills jag har köpt mig nya.

Apropå köpa, så har jag kommit på en massa saker som ska göras hemma. Det känns som att listan växer hela tiden :P Så här ser den i alla fall ut nu:

 Tapetsera om i hallen

Måla köksbordet och stolarna

 Köpa skrivbord och sätta tapet på det och ev. måla

 Köpa byrå

 Köpa dvd-pelare

 Tapetsera köket

 Köpa kakeldekaler till ev. både köket och badrummet

 Köpa nya gardiner till draperiet

 Fixa bra förvaring till badrummet

 Kontakta hyresvärden och se om de byter mattan i hallen annars får jag komma på någon temporär lösning dit.


Hm, ja, det var nog allt för tillfället :P Fast det räcker gott och väl!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; heheh aa men den va dyr som satan :/ 15 000 kr :S

2010-01-18 @ 15:33:14
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0