Get to know me...

Av någon anledning så älskar jag att fylla i listor, trots att det säkert inte är någon som läser dem :P

 

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?

Då var jag sexton år och hade börjat gymnasiet och flyttat hemifrån.
 

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?

Då var jag 25 år och ja, vad gjorde jag då egentligen? Jag gick hemma och var arbetslös och allmänt trött på det. Annars hände nog tyvärr inte så mycket över det vanliga.

FEM SNACKS DU GILLAR

1. Chips

2. Ostbågar

3. Chokladpudding med grädde

4. Glass

5. Jordnötter

 

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL

Oj, det vet jag inte. Måste man kunna dem utan musik tro? Den jag kan komma på så här på en gång är Big big world med Emilia, konstigt nog sitter den fortfarande efter alla år! Låten Känn en doft av kärleken från Lejonkungen kan jag också :P

 

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR

1. Köpa ett hus (dvs om jag vann tillräckligt, står ju inte hur många miljoner:P)

2. Om pengarna skulle räcka till ett hus, så skulle jag renovera och inreda det så som jag vill ha det

3. Shoppa en ny garderob (kläder är ju aldrig fel!)

4. Ge min familj pengar så de kunde betala av skulder eller vad de vill

5. Bjuda in släkten på en jättefest :)

 

FEM DÅLIGA VANOR

1. Jag minns aldrig om jag låst dörren vilket är speciellt jobbigt om man är en bit hemifrån

2. Jag har sjukt dåligt minne

3. Jag har dålig självdiciplin när det kommer till vissa saker

4. Jag tittar alldeles för mycket på serier

5. Jag är tyvärr rätt bekväm av mig, speciellt när det ska städas :P

 

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

1. Skriva

2. Shoppa

3. Se på film

4. Lyssna på musik, kan inte leva utan musik

5. Umgås med familj och vänner

 

FEM SAKER DU ALDRIG SKULL KLÄ DIG I ELLER KÖPA

1. Chinos, nej tack jag har höfter så det räcker!

2. Body, har riktigt svårt att se mig själv i det

3. Haremsbyxor, så fult!

4. Päls

5. Öronmuffar. För mig är det bara småbarn som har det på sig.

 

FEM FAVORITLEKSAKER

1. Min dator

2. Min tv

3. Min DVD

4. Kameran, dvs om jag hade en som var bra

5. Mobilen, för den har MP3-spelare

 

 


Kommentarer
Postat av: emmelist

hahaha så himla skoj! :D fan att jag precis publicerade inlägget!

2010-01-26 @ 11:41:00
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0