Home again

Så var man hemma igen då, för andra gången idag :P Har varit i Mölltorp över helgen och kom hem vid ett-tiden och en timme senare kom Ebba förbi en stund. Vi snackade lite och så lånade hon lite nya filmer. När hon gick hem så hängde jag med eftersom jag skulle till Maxi och handla lite eftersom jag inte hade något bestämt till middagen. Men nu är man alltså hemma igen. Skönt det :P

Förbaskat vad hungrig man är nu då, så det är väl bäst att man lagar till lite mat. Det blir absolut inget avancerat utan fort ska det gå! Magen är på väg att börja kurra när som helst nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0