Kläder

Är väl ingen större hemlighet direkt att jag älskar kläder, även om jag inte följer modet slaviskt. Det är inte så att jag köper något bara för att det är modern utan det måste ju passa min kropp och stil också. Och jag slutar inte heller använda något plagg jag tycker mycket om bara för att det är "last season".

Mitt intresse för kläder började väl egentligen inte förrens efter gymnasiet och blivit starkare och starkare kan man väl säga. Visst jag kan inte säga att jag har stenkoll på allt, men i stora drag har jag koll tycker jag.

Något som jag tycker är kul är att korallblått verkar hänga med till våren också. Det är nämligen min favoritfärg
just nu. I alla fall när det kommer till kläder. Om jag inte stoppade mig själv, så skulle nog halva min garderob bestå av just den färgen :P

Det här är lite kläder som jag går och suktar efter just nu:


Riktigt snygg tunika/klänning. Jag gillar att axelbanden är lite annorlunda.


Jag skulle inte pass bra alls i den här klänningen, men jag önskar jag kunde det :P



Fräsch färg och snyggt för övrig. Nog ett skärp man skulle kunna ha till de flesta typer av outfits.


Äntligen en kappa som inte har dubbelknäppning! Visst det är snyggt, men jag passar då inte i det, ser bara fyrkantig ut. Därför är det kul att ha hittat en som inte har det. Dock så blir det en annan färg i så fall, för den här färgen passar jag inte alls i, hur fin den än är.


Det här är en klänning som jag bestämt mig för att köpa och då blir det den färgen också. Kornblått, men vad gör det :P


Ser snygg ut på bilden, men frågan är hur den ser ut i verkligheten...


Japp, kornblått igen :P Men den här blir det nog faktiskt i en annan färg om jag köper den. Funderar lite på grönt faktiskt.


Riktigt fin blus! Frågan är bara hur den ser ut på en som är lite mer framtung :P


Love this one! Frågan är bara hur den sitter i verkligheten.


Den här har jag och suktat efter ett tag nu. Så söt klänning, tycker jag!


Det här är så jag! Älskar den här typen av tunikar.


Jag vet att jag inte skulle passa i den här, men den är ju sååå fin :P


Nu gäller det bara att bestämma sig för vad man ska köpa för något och det lär inte bli lätt :P

Kommentarer
Postat av: Sabina

jättefina :D

2010-01-09 @ 17:04:42
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag älskade klänningen med paljetter! Jag är precis som du, jag använder de kläderna jag gillar och bryr mig inte heller om ifall det är last season. Jag gillar också kläder riktigt mycket!

2010-01-09 @ 17:06:21
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: bace

kortblått är ju fan en av de snyggaste färgerna som finns!

2010-01-09 @ 20:52:31
URL: http://baces.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Härligt att jag inte är ensam!

2010-01-10 @ 10:53:33
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: andi

snygga kläder..

2010-01-10 @ 14:40:35
URL: http://andiibandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0