Kom hem tomhänt

Nähä, blev inget skrivbord idag. Hittade inget som jag ville ha, dessutom så kostade de lite mer än vad jag var beredd att ge för ett begagnat skrivbord. Bara för att det är second hand så är det inte lika med billigt. Kan ju säga att även de har vett att ta betalt för vissa saker. Såg en likadan lampa som jag har hemma och den ville de ha mer för än vad den kostar som ny! Visst, de kanske inte vet vad den kostar annars, men ändå. Man får verkligen ha koll överallt och vara prismedveten!

Nu kom jag visst ifrån ämnet lite! Är så lätt hänt :P Belv som sagt inget skrivbord och det var kanske lika bra det för egentligen har jag inte råd med det just nu. Börjar nya kurser i slutet av månaden så det behöver köpas en del skolböcker och de är ju inte gratis direkt! Usch, det vill jag inte ens tänka på just nu! Varför måste skolböcker vara så dyrt?


Kommentarer
Postat av: miiah

sv: ingen fara! Har själv inte varit aktiv alls.

Min förkylning är borta, men känns som att den börjar komma tillbaks nu igen, suck! :p haha.



Hur är det själv? :-)

kram!!

2010-01-05 @ 22:26:34
URL: http://miijauh.devote.se
Postat av: MICHA

svar

okej , ja jag firar ingen jul i ar , ar i thailand :D ja hos mig sa ar det att ligga framfor solen och steka :D sj da ?

2010-01-06 @ 10:11:16
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0