Konstig dröm

I natt hade jag världens konstigaste dröm tror jag. Kan börja med att säga att jag kollade på Grey's Anatomy igår innan jag gick och lade mig, så en del kom nog därifrån.
Jag fick nämligen, i drömmen, en organtransplantation! Jag vet inte vilket organ det var, men en transplantation fick jag i alla fall. Och inte nog med det, jag hade en tvar-infektion också! Men trots transplantationen så var jag på benen, nästan som om ingenting hade hänt, redan samma dag jag vaknade upp. Fast jag gick hela tiden och oroade mig för att stygnen skulle gå upp :P Och jag hade en hund som jag skulle gå ut med hela tiden!
Sedan helt plötsligt så var jag och mamma hemma hos någon med en massa djur och tittade runt. Jag hade fortfarande kvar stygnen efter transplantationen. Varför har jag ingen aning om, men det verkade som vi kände dem lite, men inte väl. De hade någon galen gris som attackerade kycklingarna och varför man har dem på samma ställe vet jag inte :P  I den här delen av drömmen hände inte så mycket, men jag kommer ihåg att mamma höll på att trampa ihjäl en av kycklingarna men att jag hann stoppa henne :P

Som sagt en ganska konstig dröm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0