Konstiga grejer

När man kollar runt på olika sidor så kan man upptäcka en hel del konstiga saker. Saker som får en att undra vem det egentligen är som köper. Uttrycket "what the hell were they thinking" ploppar upp i huvudet. Eller behöver bara vara sådana grejer som man inte alls fattar grejen med.


Det här till exempel. Varför betala mer pengar bara för ett viss tryck på toapappret. Man gör ju ändå samma sak med det som med ett utan tryck. Jag skulle inte köpa ett sådant toapapper om så fanns med fjärilar på!


Det här är inte bara äckligt utan förbannat ful också! Need I say more?


Alltså det här är ju bara creepy. Vuxna människor som suger på en nappflaska med sprit i, eewww! Finns det verkligen människor som köper de här? Ja, upperbarligen finns det det eftersom de säljs.


Okey, de här kan vara lite häftiga till en temafest eller liknande, men absolut inte något jag skulle vilja ha stående i köksskåpet annars.


Efter att ha sett dessa dyka upp lite varstans i Simon och Tomas program, så förstår man ju att det är folk som köper dem. Men varför? De är ju inte snygga för fem öre och inte är de särskilt kitchiga heller.


What?! Inte nog med att mönstret är oerhört fult på en gris, men vingar? Oh, my God, säger jag bara! Är så hemskt att klockorna stannar ju :P


Ja, jag vet att många säkert har sådana här hemma, men jag har det då inte och lär aldrig ha heller. Varför vill man att toappret ska hänga ihop med toaborsten? Känns ju himla hygieniskt... Not!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

annorlunda grejjer! drygt att va sjuk:P suck!!!

2010-01-13 @ 00:00:44
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0