No energi

Jag har verkligen noll energi just nu. Jag önskar verkligen att jag hade det, men den lyser med sin frånvaro. Precis som den gjort ett bra tag nu. Har inte lust med något, har inte lust att träffa människor jag annars vill träffa. Kanske har jag drabbats av lite vinterdeppighet, kanske inte. Jag vet inte längre. Kan vara så att jag bara är lite nere för att jag inte har pengar. I vilket fall så har det resulterat i att jag gått upp i vikt istället för ner. Japp, jag är en tröstätare, tyvärr. Det är nästan så att jag börjar överväga att börja med naturläkemedlet Rosenrot för just nu vill jag bara ha energi igen. För visst är dem även energihöjande eller har jag helt fel? Äh, det har ingen betydelse egentligen för jag kommer ändå inte börja med dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0