Påfyllning

Nu har jag varit och handlat hem en massa mat, så nu är skåpen lite fullare ett tag :) Jag vet inte hur det är med er, men jag tycker det är en speciell känsla när skåpen varit tomma ett tag och man handlar hem en massa sen.
Kan tillägga att jag är på bättre humör än jag var i morse också :)
Höll mig faktiskt ganska bra till listan faktiskt för annars brukar det åka ner en massa annat som man inte planerat. Men nu blev det bara majs, physalis (stavning?) och piggelin. Okey det sista är inte så nyttigt kanske, men allt annat jag köpte idag hamnade på nyttiga listan. Riktigt bra gjort av mig! Nu tänkte jag sätta mig och ta igen mig en stund och kolla på en film från boken. Eller det kanske är en bra idé att äta något nu :P Ja, så får det bli. Mat först, sen film :)

Kommentarer
Postat av: arta

Ja men tyvärr så lever vi i ett smhälle där varje individ alltid kommer ha nått att säga till om men det är bara lyssna på sin inre vilja och göra det man själv vill....



Kul att du hitta till min blogg och lämna kommentar =)

2010-01-23 @ 15:43:51
URL: http://artabislimi.blogg.se/
Postat av: arta

jo självklart så länge det kommer till att nån skadas så måste man säga ifrån =) Man tackar man tackar hehe ja vi får se vad magkänslan säger när det väl är dags hehe =)

2010-01-23 @ 17:18:20
URL: http://artabislimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0