Second hand

Nu är man för en gångs skull uppe lite tidigare igen, inte mycket men lite. Men gick och lade mig klockan fyra i natt igen, inte bra. Ikväll MÅSTE jag lägga mig tidigare. Jag måste ju hinna ställa om mig någorlunda innan skolan börjar igen. Har bestämt mig för att lägga mig runt tolv ikväll, inte senare. Hoppas bara att man kan somna.

Idag hade jag tänkt knalla iväg till Gengåvan och kolla vad som finns där. Är på jakt efter ett bättre skrivbord eftersom det jag har inte funkar för fem öre. Inte när man pluggar i alla fall. Så tänkte kolla där som sagt. Det bästa vore om man hittade något i trä för då kan man måla om det som man vill för jag kan inte tänka mig att jag hittar ett skrivbord som jag vill ha precis som det är. I så fall är det bara frågan om vilken färg man ska måla det i, om jag nu skulle hitta något. Är faktiskt lite sugen på att använda mig av någon snygg tapet. Jag såg på något program att man kunde använda det till möbler och att efteråt lacka möblen för att tapeten skulle hålla. Frågan är bara om det är något som JAG skulle kunna göra. Jag är ju inte direkt den händigaste i världen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0