Vart var julstämningen?

Idag tog jag ner julgranen, så nu är det sista av julen bortagen hemma. Riktigt skönt faktiskt! Det känns faktiskt som att man vill plocka ner julen tidigare och tidigare för varje år. På något sätt så längtar man lite tillbaka till barndomen då man faktiskt längtade efter julen. Jag tycker att de senaste åren så har man inte riktigt lyckats få den där riktiga julkänslan. Det trots att det faktiskt varit snö över julen för en gångs skull. Den enda gången jag tyckte mig känna lite julstämning var när jag klädde granen till lite julmusik.
Julafton kändes nästan som vilken dag som helst. En dag med familj och släkt och god mat. Det enda som egentligen gav en känsla av att det faktiskt var julafton var julklapparna. Jag är, som vanligt, lika nöjd med det jag fick. Jag har turen att ha en familj som faktiskt vet vad jag önskar mig och som jag tycker om. Det är nog något som är få förundrat. Eller har jag fel?


Bjuder på en liten vinterbild jag tog häromdagen :)


Mattes sötnos :)

OBS! MINA EGENTAGNA FOTON FÅR ENDAST TAS/LÅNAS MED MIN TILLÅTELSE!


Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Söt katt :)

2010-01-04 @ 21:03:19
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0