Wendsday so far...

Hur kommer det sig egentligen att vissa dagar kan man nästan skriva hur många inlägg som helst, medan andra dagar är det totalt stopp? Men det är väl precis som livet antar jag. Vissa perioder så händer det verkligen ingenting och vissa perioder händer det så mycket att man bara vill ta det lugnt ett tag. Som ni kanske märkt här på bloggen så är jag inne i en väldigt lugn period i mitt liv, händer inte så mycket alls faktiskt. Detsamma gäller inspirationen till att komma på något att skriva om. Är precis som att min hjärna stängt av sig eller något :P

Idag har jag i alla fall haft en riktigt soft dag hemma. Eller ja, i alla fall större delen av dagen. På förmiddagen var jag nere på skolan för att möta upp en tjej som köpt av mig databöcker, så nu har jag bara en enda bok kvar att bli av med, men verkar vara svårt. Får jag inte den sålt får jag väl hoppas på bättre tur till nästa termin. Någon måste väl ändå behöva den?!

















Var en sväng och handlade lite också hemvägen, så nu har man i alla fall lite till salladen. Har kanske inte nämnt det, men har lovat mig själv att försöka ha grönsaker till maten varje dag. Har hoppat över ett par gånger, men det är ändå en klar förbättring mot tidigare :)


Funderar lite på att ändra om lite i garderoben om en stund. Har nämligen börjat tryta på galgarna. Eller ja, de är upptagna allihopa och har fortfarande kläder som ska hängas upp. Big problem! Så nu ska jag ta ner lite av det som egentligen inte behöver hängas på galgar.

Det är nog det enda vettiga jag gör idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0