♥ Avslappad ♥

Måste säga att jag är rätt avslappnad just nu :) Fast i och för sig, kan man bli annat när man först gör avslappningsövningen och efter det tar ett varm bad. Kanske lite kaka på kaka, men skönt var det :)

Om en stund ska jag se livsfarliga bilförare på tv (för på något sätt kan jag inte låta bli att titta!) och efter det så är det mord som gäller. Ja, på tv alltså ;) Det är Criminal minds som ska ses. En av mina favoritserier, nu har jag i och för sig många favoriter men ändå :P




Kommentarer
Postat av: Mikaela

har aldrig färgat mitt hår, alltid varit mörkt:p ser olika ut i olika ljus..

2010-03-11 @ 20:16:28
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0