♥ Next thing on my list ♥

Jag måste bara tipsa om en bok, som ni bara måste läsa! Det trots att jag faktiskt inte ens läst ut den än. Har läst över hälften nu och jag kan bara inte sluta läsa. Det värsta är att jag inte kommer att hinna läsa klart allt idag utan att jag faktiskt kommer att få fortsätta läsandet imorgon kväll när jag kommit hem från skolan.

Boken jag pratar om är Nästa sak på min lista av Jill Smolinski.




Det är en riktig chicklitt och gillar du böcker som En shopaholics bekännelser och Bridget Jones Dagbok så lär du garanterat gilla den här! Det jag tänkte medan jag läste var att hoppas de gör en film av den. Och vad upptäcker jag när jag googlar? Jo, det kommer en film 2011. I can't wait!

För den som vill veta vad boken handlar om så har jag ett inlägg om det här


Kommentarer
Postat av: simone

Hallå sötaste! Hoppas du fick en riiktigt fin helg! Solig måndag iallafall, det piggar upp :P

2010-03-08 @ 10:17:56
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0