♥ Challange ♥

Jag har blivit utmanad av Emmelist.

Utmaningen går ut på att man ska berätta sex saker om sig själv och sedan utmana sex personer att göra detsamma :)

Here we go!

♦ Jag brukar kalla min katt,Akilles, för snuttegurkan/snuttgurkis, skruttis eller Akedilles. Kärt barn har många namn, som man brukar säga. Varför jag gör det har jag ingen aning om! Det har bara blivit så på något konstigt sätt :P

♦ Jag har en dålig ovana av att skjuta upp saker och ting. "Jag gör det senare/imorgon" tänker jag ofta.

♦ Jag skulle, utan problem, kunna stänga inne mig en hel dag och bara titta på film/serier.

♦ Älskar att sjunga, men bara när jag är själv (eller har druckit alkohol). Så fort det kommer in någon i rummet så blir jag knäpptyst.

♦ Jag tycker att pariserhjulet är den läskigaste åkattraktion som finns. Dels för att jag är höjdrädd, men även för att jag har fått en fix idé om att hela hjulet kommer att lossna och rulla iväg :P

♦ Jag gråter väldigt lätt till filmer/serier, men bara när jag är själv. Hatar att gråta inför andra.




Jag vet att man bara ska utmana sex personer egentligen, men jag utmanar alla mina läsare!

Skriv gärna en liten kommentar om ni antar utmaningen för jag vill ju gärna läsa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja grape är nog det bästa som finns! :D

2010-03-10 @ 18:35:17
URL: http://juliasofiajansson.blogg.se/
Postat av: alexandra

fin blogg

2010-03-10 @ 19:11:18
URL: http://alexandraolssons.blogg.se/
Postat av: emma

haft en bra dag ? =)

kram

2010-03-10 @ 20:45:11
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0