♥ I confessed ♥

För en stund sedan så bekände jag färg för mamma angående mitt bakslag igår. Men på sätt och vis så var det där lilla bakslaget en bra grej för det gjorde mig bara mer motiverad och peppad att klara det.

När jag har gått ner de kilon som ska bort så blir det värsta shoppingrundan. Redan nu har jag börjat fundera över vad som ska handlas. I can't wait! Synd bara att jag inte får träna för då hade det ju gått fortare.

Just nu sitter jag hos S och umgås med henne lite. Jag fick precis smaka på granatäpple för första gången. Så vad är min dom då? Nja, har definitivt smakat godare och om jag skulle äta det igen så skulle det vara ihop med flingorna, yoghurten eller liknande.

Nu ska jag vara lite social tänkte jag. Ha det fint :)


Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

jag mår så bra så, själv? fin header:D

2010-03-22 @ 17:18:16
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Va gärna med & tävla i min blogg! =)

www.emmamariastenius.blogg.se



Ha det bra!

kram

2010-03-22 @ 17:38:43
Postat av: ida

sv: okej, ikväll blir det nog plugga till SO-prov.. vad har du gjort idag då? :)

2010-03-22 @ 19:04:26
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0