♥ I survived ♥

Då var jag hemma igen då, lite tidigare än vanligt. Var lite nervös innan själva provet (det var i stresshantering och personlig utveckling), men jag tror faktiskt att avlappningen vi körde innan gjorde nytta. Det gjorde att den värsta stressen gick ner. Jag tror faktiskt att det gick rätt så bra, trots att jag gick därifrån med en ordentlig skrivkramp! Jag skrev nästan så att pennan glödde, haha.



På vägen hem gick jag förbi maxi och den blev en liten belöning till mig själv för det tyckte jag allt att jag var värd. Vad det är får ni se imorgon!

Vad tror ni det blev för belöning? Den första som gissar rätt får en länkning!


Kommentarer
Postat av: emelia gunnarsson

tack, det är väldigt kul så värt att lära sig :)

2010-03-30 @ 21:48:06
URL: http://emelialinnea.blogg.se/
Postat av: Johannah

Hm, kanske ett jättefint skrivblock som du kan skriva i? ;) haha jag har ingen aning. Har inte följt din blogg tidigare faktiskt. Men den var jättefin :) Kram

2010-03-31 @ 02:27:18
URL: http://johannahs.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0