♥ Inredningsshopping ♥

Efter skolan gick jag först på bokrean i stan för den hade jag inte varit på, men hittade inget roligt. Därmot så hittade jag lite inredningsprylar på Hem & Hobby, så blev en del köpt där. Det blev ett nytt diskställ, duk, överstrykningspennor och ett saltkar.

Före


Efter

Blev mycket bättre tycker jag. Gillar egentligen inte trä särskilt mycket i inredning. Var verkligen på tiden att jag köpte ett nytt dessutom för jag hade haft mitt gamla sedan jag flyttade hemifrån för 10 år sen. Usch vad gammal jag lät nu, men jag flyttade hemifrån när jag började gymnasiet :P

Före


Efter

Var egentligen inget fel innan med den rosa duken, men det behövdes en uppfräschning tyckte jag. Lila passar dessutom bra in med resten av inredningen :)


Hade inget litet saltkar, så när jag hittade det här för bara 10 kr så slog jag så klart till :)

Överstryckningspennorna tror jag knappast ni behöver se. Tror nog att ni sett sådana pennor förut!

(Förresten så skulle jag skölja ögat och avvakta, för er som vill vet hur det gick :P)

Kommentarer
Postat av: Fotonich - Smyckedesigner

Underbar blogg :)



Vi fyller 1 år som smyckedesigner på CaLi Smyckedesign och har massa härliga priser, massor av olika handsmycken och annat smått och gott (:

2010-03-05 @ 14:25:57
URL: http://fotonich.blogg.se/
Postat av: Michaela

det blev mkt bättre får ja säga :) hatar diskställ i trä, hur kunde dom ens uppfinna sånt :P haha

2010-03-06 @ 15:18:41
URL: http://michaelaweijnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0