♥ Lägg näsan i blöt ♥

Jag har ett jättebra tips som jag vill dela med mig av. Låter rätt äckligt egentligen men väldigt effektivt. Jag har hållit upp med det nu över vintern (vilket egentligen är rent idiotiskt för det är bra att göra det året om), men idag så gjorde jag det för första gången på ett halvår kanske. Gud, så skönt det var!

Nu undrar ni säkert vad jag pratar om? Jag sköljde näsan med hjälp av en näskanna. Det kommer ut en del snor, speciellt i början, så kanske är lite småäckligt för de som är känsliga för sådant men är jättebra. För mig som jämnt är täppt så är det rena himmelriket efteråt. Tänk er när ni tar en halstablett. Den effekten blir det i näsan. Man andas utan problem och det känns på sätt och vis som att man är utomhus för luften känns ren och fräsch på något vis. Jättesvårt att förklara.

Den är väldigt bra för allergiker och den hjälper även till att förebygga nästäppa, förkylningar och bihåleinflammation.

Så här ser min ut och köpte den på Hälsokostbutiken (tror jag det heter), men finns på nätet att köpa också.


Kommentarer
Postat av: simone

har funderat på att testa en sådan.. ska nog göra det faktiskt :)

2010-03-15 @ 09:03:01
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0