♥ Lite krångel för att förgylla dagen ♥

Jag berätta ju om mitt strul i morse och självklart ska det fortsätta strula :P

Har suttit lite och grejat lite med designen till min nya blogg som är klar ganska snart hoppas jag. Upplägget kommer att vara samma som nu, det är bara namnet och designen som kommer att vara annorlunda. I alla fall så satt jag och fixade med designen och helt plötsligt så hade det blivit två bloggar i en! Aaahhh, kan den här dagen gå mer fel?! Nåja, upptäckte till slut att det blivit något i kodmallen så började helt enkelt om från början igen. Det tog sin lilla tid men jag fick till det i alla fall. Nu är det nog bara några småändringar kvar sedan så är den nya bloggen klar att användas.

OBS! Nu vet ju jag att tävlingen fortfarande pågår, men jag gör så att de som anmällt sig ändå får tävla och vill ni som inte redan är med anmäla sig går det också bra. Ni behöver då inte komma med några namnförslag och de två som redan är med kommer automatiskt med bland de fem som dras.

Anmäler er gör ni här.

(för er som redan nu vill kika in den nya bloggen kan göra det här)

Kommentarer
Postat av: matilda

Kul med ny design :)

2010-03-30 @ 13:55:01
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

* Jag följer gärna din blogg på Bloglovin', men bara om jag själv vill, så fråga inte är du snäll.

* Be mig inte gå in och titta i din blogg för det gör jag ändå, bara du lämnar en kommentar.

* Vet jag inte vem du är, så kommer jag inte rösta på dig i veckans blogg om du ber om det och det är den enda kommentar du lämnar.

* Jag kommer inte gå in och fråga något i din frågestund om du ber mig om det och jag inte vet vem du är.




Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0